GRAND OPENING!

Elkészült az egész oldal!
Mostantól a blog is fog frissülni. Chat-elj, nézz körül! Most már nagy valószínűséggel a leírások nem változnak, és lehet, hogy egy időn át nem jön új leírás pont. Írjatok véleményt is.

>>>][Gergo777][<<<

Gergo777

10 hozzászólás a(z) GRAND OPENING! bejegyzéshez

  1. gergo777 szerint:

    Megnyíltunk.🙂

  2. gergo777 szerint:

    Jaa, és NEM én loptam Kristől, nekem ez a kép 1-2 éves…Én ezt sokkal előbb csinálom.

  3. Endre11 szerint:

    Pont a születésnapomra készül el az oldalad😄 LOL

    Tök jó az oldal!

  4. gergo777 szerint:

    Köszi nagyon.🙂
    Igen, boldog születésnapot!🙂

  5. KRiS szerint:

    Igen, igy utólag boldog születés napot.😀

  6. gergo777 szerint:

    Ez már nem teljesen olyan…

  7. peti szerint:

    hello!
    nekem már sikerül unlockolni két könyvet is de az a kód ami gergőnek van hát igan az kéne igazán.még kezdő vagyok a cp tudtok segíteni hogy kehet
    sok cointot szerezni ilyen 1000 reket naon kéne a pénz
    sziasztok!

  8. gergo777 szerint:

    Ajánlom a Cart Surfer játékot. Ha ügyes vagy, egy menetben 400 körüli coint kapsz. Kávépakolás is előnyös, de ott ki kell játszani, hogy a végén kapj még coint. Ha bátor vagy hackelni is lehet, de ez nem ajánlott, mert bannolhatnak.

Vélemény, hozzászólás?

