Az a kód…

Igen, Benyacska oldalán levő versenyről beszélek. Itt egy nyereményjátékon vettem részt, és még rajtam kívül 40-en.
Több infó:http://benyacska.wordpress.com/
Nyertem…

Örülök is, nem is.
Örülök, mert nyertem, és ez jó! Unlockoltam a
-Piros-fehér pólót,
-Piros síszemüveget.

Piros-fehér póló azért fontos nekem, mert 2006. szeptember 22-én regisztráltam, és elszalasztottam a piros fehér pólót. Ekkor nem is tudtam, hogy van újság, nem ismertem a CP-t. Szerettem ezt a partit, és emlék volt a piros sapi, amit gyakran hordok. De a piros-fehér póló is emlék. És sajnos ezt nem tudtam megvenni. Sokszor próbálkoztam mindennel. Fel akartam hívni a CP-t telefonon, írtam 40-50 e-mailt ebb az ügybe, ami után később elhatározták, hogy ilyen e-mailra nem válaszolnak többet… És végül egy kóddal nyertem. Köszönöm.

Amiért pedig szomorú vagyok:
Kb. egyszerre 5-6-an nyitottuk meg a könyvet, és a többieknek nem sikerült unlockolni csaj nekem sikerült ez, ami nagy dolog, mert sose nyerek. Ők is beléptek a könyvbe, kiválasztották a cuccoat és rákattintottak a “Play Now” feliratra, de CP-n már nem volt meg a cuccok. Írtunk levelet a CP-nek, amiben ezt kérjük. Szerintem KÖTELESSÉGÜK odaadni. Kicsit rosszul érzem magam, hogy csak nekem sikerült, és mindent megteszek, hogy másnak is legyen.

Ezentúl pedig a pingvinemet ezzel a két módszerrel fogom ábrázolni:
new_gergo777

>>>][Gergo777][<<<
oldalhoz_013

6 hozzászólás a(z) Az a kód… bejegyzéshez

  1. skyer szerint:

    gratula. válaszolt a support amit irtatok?

  2. skyer szerint:

    és mit irt?

  3. gergo777 szerint:

    Mindjárt kiírom az oldalra.

  4. skyer szerint:

    én sem kaptam meg a cuccokat:'(

  5. vk szerint:

    nem tudtok egy kódot plz mondjátok meg!!!!

Vélemény, hozzászólás?

