Az e-mail.

A CP visszaírt nekem, amiben kérem, hogy Pistinek adják oda a kódot, mert meg lehetne neki, mert meg is vette a cuccokat, csak nincs meg neki. Az e-mail a következő:

Hello Gergo777,

It’s really nice of you to write in on your friends behalf. If you can have him write in from the email address used to create Rip Dip 3, we will be happy to look into this for him.

Take care,

Becky R
Club Penguin Support
——————————————-
Ez körülbelül azt jelenti, hogyha Pisti arról az e-mailról ír, amelyiken elkészült Rip Dip 3, akkor odaadják neki.

Figyelem! Másnak ez nem sikerül, aki nem is jutott be a könyvbe. Annak van esélye aki megvette a cuccokat csak nincs meg neki, mint például Mondo912-nek is. De nem biztos, hogy sikerül, mert egyszer ezt már eljátszottunk, és lehet megjegyezték a kódot.

>>>][Gergo777][<<<
oldalhoz_013

5 hozzászólás a(z) Az e-mail. bejegyzéshez

  1. skyer szerint:

    én sem kaptam meg a cuccokat:'(

  2. skyer szerint:

    én is betudtam lépni a könvbe. sztem az volt a baj(már akinek nem jött meg a cucc), hogy te voltál a legelső, aki megnyomta elöbb az ok-t, a végén. sztem akkor én lehettem az utolsó,mert én puffle-t is vettem, és nevet is kelet adnom… na mind1;) ripdipnek megvan a cucca?

  3. skyer szerint:

    vajon nekem sikerül meggyöznöm a supportot?:(

  4. gergo777 szerint:

    Hát, lehet h Rip dip után nem veszik be….

Vélemény, hozzászólás?

