Spanyol CP.

Pisteeh észrevette, hogy lesz Spanyol CP. Kár, hogy nem magyar, szerintem a magyarok többen vannak. Hamarosan meg fog jelenni.
(Katt ide.)

Reméljük lesz magyar CP is. Ha lesz értesítelek titeket.

>>>][Gergo777][<<<

oldalhoz_013

4 hozzászólás a(z) Spanyol CP. bejegyzéshez

  1. JaskoD szerint:

    Lehet, hogy a magyarok többen vannak, mint a spanyolok, de az argentínoknál biztos nem vagyunk többen😦
    Am vhol hallottam, hogy ha csinálnak is magyar CP-t, akkor az az utolsó lesz.

  2. gergo777 szerint:

    Hát, érdekes. Nem biztos, hogy a magyar lesz az utolsó, úgy vélem a kínai nyelv nehezebb.
    Írtam a CP-nek egy levelet, ahol sok magyart felsoroltam, és kértem, hogy az legyen a következő nyelv. Nos, itt a válasz:
    Hello,

    As Club Penguin continues to grow, it is our vision to one day include a variety of different languages from around the world. We definitely appreciate your feedback, and we will keep your suggestion in mind for creating Club Penguin in different languages.

    Be sure to keep checking the What’s New Blog, as I am sure that Billybob will be the first to announce if a new language is in the works!

    Have a great day,

    Aaron W
    Club Penguin Support
    ——————————————————–
    Kb. azt jelenti, hogy egy nap minden nyelvre lefordítják a CP-t. az ötletem “megjegyezték”, és próbálják megvalósítani. Nézzem a CP blogját, és nézzem, hátha találok új nyelvet.

    Na, szerintem ez egy ideig nem történik meg.

  3. matyi szerint:

    kurva annyukat bemegyek oda ahol ez az egész cp-s genya folyaik azt megmondom nekik ha 10 napon belül nem lessz magyar cp mindenki meg hal azt ennnyi

Vélemény, hozzászólás?

