Gergo777 ma 1000 napos!

Igen, nem minden nap lehet 1000 napos a pingvinünk…
Jó öreg pingvin lett ő, jó sok napot megélt már.
Ez egy szép kerek szám, úgy, hogy szerintem megér egy említést.
Nem tudom elhatározni, hogy rendezzek-e partit.
SZAVAZZ! Írd le egy hozzászólásba, hogy szerinted legyen-e vagy nem.
Ha akarsz írni egy hozzászólást, akkor kattints ide!!!
Party_100 days
Az oldalon még ma el fogok végezni néhány frissítést.
Ezek a következők:
-Új banner. —> Kész!
banner_new

-Megújítom a chat-et.

—————–Gergo777——
oldalhoz_013

10 hozzászólás a(z) Gergo777 ma 1000 napos! bejegyzéshez

  1. Gergo777 szerint:

    Szavazz! Rendezzek partit?

  2. Hblint szerint:

    Rendezz!

  3. huntingfac23 szerint:

    rendezz! -Hunty voltam (kahn)

  4. NICOLA szerint:

    SZERINTEM LEGYEN!
    FŐLEG HA LESSZ TORTA:)

  5. VDani szerint:

    Rendezz! =)

  6. Csatlakoznék az előttem szólókhoz!
    /Rendezz !! / 🙂

  7. Gergo777 szerint:

    Sztem a többség fog győzni.🙂

  8. Vindovsz szerint:

    Sztem nem szükséges.

    xDD Vicc volt perxe h rendezz

  9. Gergo777 szerint:

    xP
    Nah, sztem ti is látjátok, hogy lesz. Kirakok mindjárt egy hirdetést.🙂

  10. flashdj8 szerint:

    ha nem rendezel én nem tom mit csinálok!!!!!!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

