1000 napos parti képek!

Igen, ez a parti egy tökéletes parti volt, legalábbis számomra.
Sokan voltunk, a max. létszám 33 volt!
Az oldalon is megdőltek rekordok:
-Ma összesen 464 látogató volt az oldalon
-Egyszerre 13 fő
Most az oldal a fénykorát éli, és gyertek még sokszor ide.

A parti 16:00 – 17:00-ig tartott.

Itt vannak a képek:

Egy kép, ami olyan, mintha faliújságon lenne…
Photo

Gyülekeztünk…
Party_01

Find Four bajnokságot rendeztünk, ahol nem jártam túl nagy sikerrel.
Party_02

Hoztam a pufimat, Fireball-t is.
Party_extras

A szigetfelborítás nem maradhat ki sehonnan se!
Party_03

Egyszer csak Mondo912 bandája közé keveredtem… :O
Party_04

Táncoltunk egy jót!
Party_05

Elfelejtettem, hogy nem tudok úszni. De kimentettek.🙂
Party_06

Mondo912 iglujában tartottunk egy kis pihenőt. Megismerkedtem a híres pufival Hógolyóval is.
Party_07

A színházba elpróbáltuk a darabot. Mint mindig én untam…
Party_08

Kemény focimeccs is volt…
Party_09

17:00. A partinak vége. Elbúcsúztunk egymástól…
Party_10

Ennyi lenne. Örülök, hogy ennyien eljöttetek. Nagy buli volt.
Te mit gondolsz? Tetszett a parti?
Írj egy hozzászólást, kattints ide!

—————Gergo777——
oldalhoz_013

14 hozzászólás a(z) 1000 napos parti képek! bejegyzéshez

  1. Gergo777 szerint:

    Nekem tetszett. Kösz, hogy eljöttetek.

  2. Womi szerint:

    Bocsi, hogy nem jöttem, de elfelejtettem :S

    Amúgy boldog 1000-et!🙂

  3. Tapodi Mrton szerint:

    Nagyon király volt a Partyd!

    Gratulálok a Find Four győzelmedheidhez is na és persze az ezer napodnak(de 33 nappal idősebb a pingum)!

  4. Mesike1995 szerint:

    Bla bla bla…and the end. ^^
    Nagyon jó volt!
    Boldog 1000.napot Gergo777.🙂

  5. protko szerint:

    Sajnos elfelejettem menni a prtrtydra de sztem nagyon jo party lehettet ja es boldog 1000 napot gergo!

  6. jó buli volt csak sajnos korán le kellet lépnem…-.-

  7. kiki szerint:

    nagyon király volt a buli ilyen jó bulin soha nem voltam csak hamar vége lett és tök jó az a kép (6) ahol újra bejelentkezek és boldog 1000-dik napot gergo 777

  8. Hasedx @ Dreni1 szerint:

    Gergo 777 nagyon jó party volt Boldog 1000 napot!

  9. doncsoo szerint:

    én is írtam egy cikket a partiról.

  10. Nagyon-nagyon-nagyon király party volt!
    Boldog 1000 napot!

    Nem is kérdés,hogy egy ilyen nagy napon partyt rendezni kötelező!! 😀

  11. […] képeket a partiról ITT találtok. Szerintem végül is a parti nagyon jól sikerült, volt rajta kemény foci meccs is és […]

  12. Gergo777 szerint:

    Örülök, hogy mindenkinek tetszett a parti. Aki nem volt itt, az ne szomorkodjon, majd lesz egyszer 2000 napos parti is, talán.
    Köszönöm, hogy boldog 1000 napot kívántatok.
    Bocs annak, akit nem tudtam felvenni barátnak, talán valamikor máskor sikerül.

    ————-Gergo777—–

  13. berly07 szerint:

    biztos jo volt kar hogy nem voltam

Vélemény, hozzászólás?

