Találkózó a Sensei-el

Sziasztok!
Ma végre sikerült találkoznom a Sensei-el! A “Freezer” szerveren várakoztam…
és egyszer csak megjelenik a szoba közepén a Sensei!
Sok képet csináltam de kiválogattam a legjobbakat:
Sensei 1
Sensei 2
Sensei 3
Kiegészítés: Rögtön miután megírtam ezt a bejegyzést,ugyanúgy várakoztam a “White House” szerveren amikor egyszer csak megjelenik a Sensei ismét! Nagyon nagy szerencsém volt megint. Erről a találkozásról nem csináltam képeket, csak egyet:
Se.pngjgh
Ez a találkozás érdekes volt mivel a Sensei folyton láthatatlan volt, nem is lehetett rákattintani. Azt se tudtuk hol van csak akkor amikor beszélt.
Kiderült hogy a fekete pufi a kedvenc pufija, és a csokis keksz a kedvenc étele.
(Maga a Sensei mondta!)
A végén ugyanúgy tűnt el mint máskor “SENSEI WANISH” üvöltéssel🙂.
Örülök hogy találkoztam a Sensei-el kétszer is.

Te találkoztatok vele? Ha igen akkor írj egy hozzászólást arról hogy mi tetszett a legjobban a Sensei-ben mikor találkoztál vele.

vklol-dedic halas

5 hozzászólás a(z) Találkózó a Sensei-el bejegyzéshez

  1. tomiking szerint:

    hol van most a sensei

  2. Gergo777 szerint:

    WOW, Vklaci. Nem semmi. Grat, mákod volt. =P

  3. vklaci szerint:

    Jajah =P

  4. kuczi97 szerint:

    Én találkoztam vele tszta jó volt az tetszett a legjoban h member meg h végre találkoztam 1 memberrel

  5. vklaci szerint:

    🙂

Vélemény, hozzászólás?

