Exclusives betekintés – Series 4 Treasure Book!™

Megjelent már a SERIES 4 TREASURE BOOK!!!™
Nemrég a Series 3 Tresure Book-ot nézegettük, most pedig már ez is itt van!

Király cuccok is találhatók benne:
Exclusives ruhák,
Régi ingyen cuccok,
Visszahozott tagcuccok,
Pufik, és még sok minden!

(A furcsaság az, hogy fehér pufi még mindig nincsen benne.)

Series 4 játékok már kaphatók boltokban is, de még az interneten nem.
CP-n már láttam olyan pingvint is, aminek ilyen ruhái vannak.

Itt vannak az Exclusives képek:
Borító:
S4_borito

1. oldal:
S4_1

2. oldal:

S4_2

3. oldal:
S4_3

4. oldal:
S4_4

5. oldal:
S4_5

6. oldal:
S4_6

7. oldal:
S4_7

8. oldal:
S4_8
FIGYELEM!
EZ SZIGORÚAN A http://www.gergo777.wordpress.com TULAJDONA!
Esetleg ha kell a kép, szigorúan, normális betűkkel, és linkelve írd meg a forrást! Fontos, hogy kiírd, mert ez a bejegyzés ™ feliratú, tehát le van védve!

Mit gondolsz? Írj egy hozzászólás! Kattints IDE!
Neked melyik a két kedvenced? Írd le hozzászólásban!
Nekem a kék karszorító, és a narancssárga haj.
New_Autograph_end

15 hozzászólás a(z) Exclusives betekintés – Series 4 Treasure Book!™ bejegyzéshez

  1. kahn szerint:

    Nem nagy hír sztem…. mind1

  2. aguszta szerint:

    nem nagy hir szerintem unlock job

  3. icyprince szerint:

    jeeee 1. komment!!! Amugy nem nagy hír!

  4. icyprince szerint:

    ja bocs! nem az első😀

  5. Gergo777 szerint:

    Azért kösz, emberek…
    Szóval se mondtam, h nagy hír. Csak azt, hogy fantasztikus.

  6. aguszta szerint:

    mi a cime mond

  7. aguszta szerint:

    enek a ahol találtad

  8. hbcs szerint:

    Tök jó, hogy betetted! Köszi🙂

  9. Kérlek szerint:

    Kérlek,nagyon szépen kérlek linkeld be a linket.Légyszi,kérlek,please,bitte

  10. aguszta szerint:

    de szerintem téleg jo😀

  11. […] További információk itt: gergo777.wordpress.com […]

  12. Gypman142 szerint:

    Sziasztok!😦
    NEm tud nekem szerezni valaki unlock kódot?Bármit megteszek érte….
    Ha tudsz akkor írj az alábbi e-mail címen: Ti3sto@citromail.hu
    ELŐRE IS KÖSZI….
    PLS segítsetek!!!

  13. Supigirl szerint:

    legyszike valaki kuldjon nekem egy kodot mert nem vagyok tag es negyon szeretnek egy par ruhat!legysziiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!koxxx

Vélemény, hozzászólás?

