Ninjaeltűnések, új chatszöveg!

Észrevettem, hogy néhány dolog nem ugyanaz, mint régen.
A Ninja formájú dolgok rejtélyes módon eltűntek!
Itt van 2 szoba, ahol nem találtam meg a Ninja-Árnyákot!
-Ski Lodge
-Lighthouse

Ninja Ninja_02

Egyéb:
Új chat szöveg van.
Néhány már nem létezik, de van egy bújócskás új is:
Chat

New_Autograph_end

3 hozzászólás a(z) Ninjaeltűnések, új chatszöveg! bejegyzéshez

  1. 1996marci szerint:

    kár hogy ezt már én levédtem🙂 vaqgyis a számokat

  2. Gergo777 szerint:

    Jajh, most sikerül mindenkinek levédenie mindent, mert én is csináltam. Figyelj. Hírt ne védjé’ má’ le. Én a Treasure Book-nál a képeimet védtem le. Nem CP-s hírt, amit bárki kiírhat… -.-

  3. vklaci szerint:

    -.- egy ilyen hírt nem lehet levédetni… ez alap és egyébként se a te oldidrol vettük észre szal…

Vélemény, hozzászólás?

