Olvasói levél #7 +Színeltérés

Újabb olvasói levél jelent meg, ez már a 7.
Nos, a mostani kérdés az volt, hogy:

Mi a kedvenc találmányod Gary-tól? Miért?

Barkra:

A kedvenc találmányom Gary the Gadget Guy-tól, valószínűleg, a Switchbox 3000, nagyon vicces látni, hogy minden gomb mást csinál! Imádom!

Gary


Következő kérdés:
Mi lesz Gary következő találmánya?

Emlékezz: Ha írni akarsz te is, akkor kattints ide!
Ne felejtsd az se, hogy angolul írd, és 50-75 szavasnak kell lennie!


Egyéb:

Sokaknak úgy tűnhet, hogy az “Aqua” és a világoskék teljesen ugyanaz.
De ez nem igaz! Az árnyalata teljesen más.
Itt egy kép is bizonyítékul:

Aqua VS. Blue

Szerintem sokkal jobban jártunk volna a Maroon-al…

~VKLaci

10 hozzászólás a(z) Olvasói levél #7 +Színeltérés bejegyzéshez

  1. Pingvinem22/Szeri22 szerint:

    Maroonra szavaztam én is🙂

  2. hbcs szerint:

    Lavender 4ever😛

  3. VDani szerint:

    Aquaaaaaa! xD

  4. foldrajz szerint:

    Maroon nagyon király. Az aqua szinte teljesen ugyanaz, mint a Light blue. Tesómnak megmutattam és észre sem vette a váltást. Maroon 4ever!😛

  5. vklaci szerint:

    Jajah szerintem is a maroon-ra kellett volna szavazni…
    Én már a végeredmény előtt összehasonlítottam az aquá-t és a L.Bluet. Ott is et az eredményt kaptam de biztam abban hogy a maroon nyer… hát nem:\

  6. hbcs szerint:

    Lavender a jó🙂

  7. vklaci szerint:

    Jaja🙂 de a maroon jobb😛

  8. hbcs szerint:

    Most akk MI?😄

  9. vklaci szerint:

    Szerintem a maroon az 1. helyen aztán aqua és levender😛

  10. titkos :P szerint:

    Aqua a király😛

Vélemény, hozzászólás?

