Kilépek…

Sziasztok!
Ma úgy döntöttem, hogy  abba hagyom a Club Penguin-t mivel sajnos, ez már nem a CP-ről szól… Mindenki ellenségeskedik, másol.
Ez szörnyű! Mindenhol hatalmas ellentétek.
Majd visszajövök ha végre béke lesz a Magyar CP-sek közt.
De úgy látom ez már sajnos nem fog bekövetkezni.

Sajnálom Gergő! De én ezt tovább nem tudom elviselni.
Partik-kor még felnézek CP-re meg mikor valami új van.
De többet már nem.
Lehet örülni, bulizni!
Remélem mindenkinek boldogságot csempésztem a szívébe aki utál.
Mert olyanokból sok van. Nah sziasztok!
További jó CP-t kívánok de inkább ellenségeskedjetek tovább!
Ha nektek ez az öröm!

Bye!

vklol-dedic halas
~VKLaci

14 hozzászólás a(z) Kilépek… bejegyzéshez

  1. Keytarkahn szerint:

    ne tedd ezt velünk:(

  2. kikimix0 szerint:

    ne lépj ki

  3. pingu12 szerint:

    igazadvan laci tényleg sok az ellentét…. nem mondanék konkrét neveket hogy szerintem mitől van ez a za egyész de szerintem páran tudják kire gondolok

  4. Gergo777 szerint:

    őőő, lemaradtam vmiről? :S

  5. simabobi123 szerint:

    asszem én is…

  6. Gyurki szerint:

    Faxom mindenki kilép!:( én is abbahagyom az lessz a legjobb mert már minnél több haverom kilép😦

  7. kuczi97 szerint:

    Ne Lépj ki Gergő

  8. Angigox szerint:

    Bazz…Azért nm kéne a magyaroknak tönkre tenni egymást…Csak a legjobbak,leghíresebbek lépnek ki…Kivétel egy ember aki…aki learathatja a babérokat!Már csak te vagy Gery aki az egyetlen normális…inkább híres blognak tulajdonosa vagy!Nem akarok senkit sem megsérteni…de szerintem ezt a blogot nézzétek és támogassuk együtt Gergőt…ha már mindenki itt hagyja a CP-t…De a most…most,hogy VKlaci kilépett…Még egy jófejjel csökkent a magyar cp-sek listája…Bár a legnagyobb veszteség eddig Pisteeh volt…:'(…Remélem azért még sokan leszünk…akik ezt az oldalt nézik!:D

  9. Angigox szerint:

    Kicsit hosszú…De benne van minden…:P

  10. pingu35995 szerint:

    jaj de sajnálom hogy kilépsz majdnem annyira sajnálom mint amennyire buzi vok😥

  11. vklaci szerint:

    LOL Pingu ez igaz😉

  12. Pingvinpali1 szerint:

    Lassan befejezem én is mert rossz nézni ,hogy a másik a másiknak az annyának elmondja az ön életrajzát az Ő saját MAGYAROS NYELVÉN …Tráger rágalmazás stb … És a másik kezd elegem lenni ,hogy MEMBER vok hiába 1 hónapig kell várnom új cuccra addig meg lejár :S+Rockhopper meg a többiek hátteret hoznak STB.És sajnálom azokat akik nincsenek előfizetve több okok miatt.És USA oldalon olvastam ,hogy amit írtak a CP Team ,hogy Beteg Gyerekek számára ajánlottak hazugság …Nem tom már holl olvastam de ha megvan felrakom Nincs értelme megmondom őszintén én PingvinPali1,hogy amikor létre jött a CP és a Magyar CP fannok örültek ,hogy végre jött egy jó játék!Éreztem ,hogy jó lesz ebből a Hungary Társaságból!Csak nehogy azt olvassuk barátaim a hírekbe , hogy a Magyar Pingvin Társaság kapta a lektöbb BANN-t … De én úgy érzem ,hogy nem állunk ettől messze sajnos:S Röviden ennyit és a Távozásom nem biztos Vindovsz oldalán látjátok majd határozásom!Köszönöm azoknak akik elolvassák!További Szép,Jó CP-zést!Üdv.:PingvinPali1

  13. Readerex27 szerint:

    lol..

  14. marko szerint:

    jó a holnap

Vélemény, hozzászólás?

