Aunt Arctic, Sensei, Cadence, Gary – Tracker

Sziasztok!

Elkészítettem Aunt Arctic, Sensei, Cadence, Gary trackerét, azaz keresőjét.
Figyelem! Ez még csak egy kezdetleges verzió!

Cadence

—————————————————————————————————–

Nyelv: Angol
Szerver: Mammoth
Szoba: Snow Forts
Legutóbb frissítve: Február 20., 22:33

—————————————————————————————————–

Aunt Arctic

—————————————————————————————————–

Nyelv: Spanyol
Szerver: Aletas con ritmo
Szoba: The Stage
Legutóbb frissítve: Február 21., 20:01

—————————————————————————————————–

Sensei

—————————————————————————————————–

Nyelv: Már nem lehet vele találkozni!
Szerver: Már nem lehet vele találkozni!
Szoba: Már nem lehet vele találkozni!
Legutóbb frissítve:  5 napja.

—————————————————————————————————–

Gary

—————————————————————————————————–

Nyelv: Már nem lehet vele találkozni!
Szerver: Már nem lehet vele találkozni!
Szoba: Már nem lehet vele találkozni!
Legutóbb frissítve: 5 napja.

—————————————————————————————————–

8 hozzászólás a(z) Aunt Arctic, Sensei, Cadence, Gary – Tracker bejegyzéshez

  1. adamka18 szerint:

    szia Gergo777!
    nézegetem az oldalad meg minden, és jók a cikkek meg a képek (a fejléc nagyon jó), és örülnék neki hogyha több hír lenne az oldalon, vagy valami egyéb érdekesség (látom a többi menüpontot, nem azért mondtam).

  2. Gergo777 szerint:

    Hamarosan kibővítem az oldal tartalmát!🙂

  3. László dóra szerint:

    Szia!
    Néztem ezeket a Cadence Aunt Artic dolgokat hogy mikor vannak fent!Bocs hogy ezt mondom de ez az oldal nékül is megtudtam megtaláltam a négy pingvin közül kettőt!
    Csak úgy mondom,de én nem szoktam semmi féle oldalt nézni ahhoz, hogy megtaláljam őket,mert mindig mást írnak ami szokott lenni!Pl.:azt írják,hogy Szombaton lesz fent Cadence a 11:00-kor a Yetiben és a Forestben lesz!Nem, képzeld tök máshol találtam meg őt és tök más időpontban is!Remélem nem sértettelek meg ezzel amit írtam!

    Üdv.:László Dóra

  4. Mondo911 szerint:

    Szia Gergo777, hol tudnálak elérni hogy személyesen is kérdezhessek valamit? Egyébként nagyon klassz az oldal🙂

  5. pirospingu szerint:

    Gergo777 mikor frissíted oldalad? :I

Vélemény, hozzászólás?

