A helyzet tisztázása…

Üdvözlök mindenkit,

Az igazi Gergo777 vagyok. Hogy őszinte legyek, elég régen írtam az oldalra. A legutóbbi önálló bejegyzésem a ‘6 éves lett Gergo777!’ volt, de a ‘Club Penguin – Hollywood Parti 2013‘ bejegyzésben is segítettem. Ezeken kívül az oldalon 2011 óta semmit nem csináltam. Kérlek értsétek meg, hogy én 2011-ben kiléptem a Club Penguin-ból, az oldalt és a pingvinemet SEM én birtoklom. Egyik barátomnak adtam mindent. Kizárólag a kedvenc partijaimon nézek fel egyszer-kétszer, ezek a Halloween Party és a Holiday Party. Az oldal sorsa már régen nem érdekel, lesz vele ami lesz. Azt pedig, hogy a ‘7 napos Membership – Több nem igényelhető!‘ bejegyzéshez még mindig érkeznek a napi kommentek (immáron vagy 150-160 van) nem értem, hiszen több helyen is fel van tüntetve, hogy ez a limitált lehetőség a végéhez ért. Azt hiszem, hogy a bejegyzést magánjellegűvé teszem, így nem fognak az emberek csalódni.

Jelenleg az egyetlen Club Penguin-es magyar oldal a következő: http://myklubpingvin.tk/

Az oldalt nem szeretném bezárni, mert jó vissza-vissza olvasni néhány bejegyzést, nosztalgiázni. Ezt a lehetőséget pedig tőletek sem fogom elvenni. Éljen a lehetőséggel az, aki szeretne.
A pingvinem, mint említettem egy barátomé, eladni vagy másnak odaadni nem fogom, kíméljetek meg a kérdezgetéstől.

További sok sikert kívánok az oldal működtetőinek és nektek is.

Üdv,

Gergő.

4 hozzászólás a(z) A helyzet tisztázása… bejegyzéshez

  1. patrik90089 szerint:

    jól teszed uncsi a club penguin😀

  2. Balib3 szerint:

    A Gergo777 twitter fiók a tiéd, vagy az sem?🙂

    • Gergo777 szerint:

      A “Gergo777cp” az enyém, általában még használom is, akár még CP-s dolgokhoz is.
      A “Gergo777” is az enyém, azt CP-n kívüli dolgokhoz használtam, már nagyon régen nem léptem be vele.

      Ha pedig esetleg érdekel, milyen játékokkal játszok nézd meg a Twitch channelem vagy a Youtube fiókot, mindegyiken megtalálod az Xfire, Origin, Stram elérhetőséget, vagy statokat.
      http://hu.twitch.tv/xgergo777x/profile
      http://www.youtube.com/user/Gergo777HD

      Az oldalt pedig néhányan folytatják, én csak néhányszor felnézek és befejezem az elkezdett menüpontokat. Talán most így aktívabb lesz, mint szokott… lol

  3. Nikooolett szerint:

    Még van egy másik működő cp-s blog, amin sokszor frissebbek, és szinte mindig részletesebbek a hírek: http://clubpenguinblog10.wordpress.com/

Vélemény, hozzászólás?

