7 éves lett Gergo777!

Sziasztok!

Gergo777 a mai napon 7 éves!  Ez rengeteg idő, büszke vagyok arra, hogy ilyen idős pingvinem van. Ez 2557 napot jelent.

Szeretnék nektek egy maraton hosszúságú bejegyzést írni a kezdetekről, a régebbi időkről és a mai napokról:

A regisztrációm pontos időpontja: 2006. szeptember 24. körülbelül 17:00-kor.

Hogyan is zajlott ez az egész?

Hazaértem a suliból és mentem gépezni. Mivel 10 éves voltam, szerettem játszani a Miniclip nevű oldalon. Már több hónapja is szemet szúrt az, hogy a Club Penguin a toplista első helyén szerepelt, de valamiért mégsem regisztráltam rá. Ez lehetett azért mert egy szót sem tudtam angolul, de azért is mert nem volt e-mail címem. Ezen a napon viszont úgy döntöttem, hogy megcsinálom én azt a pingvint. Nem igazán tudtam, hogy mit kell csinálni, hisz nem tudtam angolul.  Elkezdtem körbenézni a szigeten, és valahogyan sikerült felvenni (az egyébként két napos parti UTOLSÓ napján) az ingyencuccot, ami így festett: 

Sajnos nem voltam ilyen szerencsés a kitűzőre nézve, hisz a világítótorony kitűzőt nem szedtem fel és a ruhakatalógusban sem szereztem meg az egyik hátteret, amit azóta sem hoztak vissza.

Ezen a napon találtam ki a “Gergo777” felhasználónevet is, amit ma már több helyen is használok.

Ettől a naptól kezdve -néhány kivétellel- minden kitűző, ingyencucc és hátteret megszerzem.
-231 kitűzőm van.
-256 bélyegem.
-Minden (!) ingyencucc 2006. szeptember 24. óta.
-Egyetlen háttér + néhány unlock és member kivételével minden megvan.

Amióta létezik a Snow Drift szerver, azóta ez a kedvencem, ha manapság is felmegyek játszani, ezen a szerveren találhattok meg.

Tudod-e?

-Gergo777 örökre bannolva lett 2008. május 18-án. Végül sikerült visszatiltatnom és újra tudtam játszani. Azóta már (egy játékhiba miatt) még egyszer 72 órára lettem bannolva. Ha megint bannolnak, akkor örökös tiltás lesz és nem lehet majd feloldani a pingvinemet:

-Gergo777 körülbelül 555 napon keresztül volt member:

-Csináltam egy Gergo7777 nevű pingvint is. Ez a pingvinem sosem volt tag, 5-ször bannolták 72 órára és a 6. tiltás már örökös volt. 2008. március 20. óta nem tudtam belépni hozzá. Ma 2185 napos. 496458 Coins-a van. Így nézett ki a legutolsó ruhája:

Gergo7777

-Volt egy Vgvszpp78 nevű pingvinem. Ő elég idős, ma 2512 napos. 49896 Coins-a volt. 6-szor bannolták 72 órára, 2008. január 12-én örökre bannolva lett. Azóta nem léptem be hozzá. Így nézett ki az utolsó ruhája:

Vgvszpp78

-Gecop és Puffles009 nevű pingvineim elég idősek voltak, de a Club Penguin csapata törölte őket és soha többé nem lehet belépni hozzájuk. Ezeken a neveken egyébként teljesen új pingvinek hozhatóak létre a mai napig.

Néhány régebbi kép:

2007-es Winter Fiesta Party

Rip Dip 3 (azaz Pisti) által fényképezett kép. Játékhiba miatt mentem a falon.

Rip Dip 3 (azaz Pisti) által fényképezett kép. Játékhiba miatt mentem a falon.

Rip Dip 3 (azaz Pisti) által fényképezett kép. Játékhiba miatt mentem a falon.

Rip Dip 3 (azaz Pisti) által fényképezett kép. Játékhiba miatt mentem a falon.

Egy igloom 2008-ból egy másik pingvinemmel, Gecop-pal.

Egy igloom 2008-ból egy másik pingvinemmel, Gecop-pal.

Egy igloom 2008-ból egy másik pingvinemmel, Gecop-pal.

Egy igloom 2008-ból.

Egy igloom 2008-ból.

Egy igloom 2008-ból.

Sleet szerveren Gecop-pal.

Sleet szerveren Gecop-pal.

Mike92 (híres hacker) igloojában.

Mike92 (híres hacker) igloojában.

Dojo 2007-ből.

Dojo 2007-ből.

2008-as pingvinem játékoskártyája.

2008-as pingvinem játékoskártyája.

Mondo911 rajza saját magáról, róla, Rip Dip 3-ról.

Mondo911 rajza saját magáról, rólam, Rip Dip 3-ról.

2007-es pingvinem. (Forrás CPHUN)

2007-es pingvinem. (Forrás CPHUN)

2013-as játékoskártya 2007-es ruhámban.

2013-as játékoskártya 2007-es ruhámban.

Lighthouse Party (2006)  a nap, amikor regisztráltam.

Lighthouse Party (2006) a nap, amikor regisztráltam.

Ezek csak kevesek a sok 100 kép közül, amivel rendelkezek. Ha esetleg van igény rá, azokat is meg tudom osztani veletek.

Itt pedig a pingvinem a születésnapján az iglujában (2013)

7YearsOld

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT, GERGO777!  

Végezetül pedig itt egy NAGYON régi videó 2007. 11. 18-ból. A videó soha sem lett feltéve a netre, azaz (rajtunk kívül) még senki sem láthatta.  Úgy döntöttem ez egy remek alkalom arra, hogy megosszam veletek ezt a videót:

Videót készítette: Green Gready
Zene:  The All American Rejects – Dirty Little Secret
Szereplők: A 2007-es MAGYAR pingvinek (egy része).

Jó szórakozást ehhez az exkluzív zenés videóhoz!

Bár 2011. február 25-én végleg kiléptem a játékból, a pingvinem születésnapján, a Halloween Partin és a Karácsonyi Partin minden évben visszatérek, hiszek ezek a kedvenc ünnepségeim.

Ezek szerint a Halloween Partin találkozunk újra. A parti kezdetekor friss bejegyzéssel várlak vissza Titeket a blogomon!

————————————————————————————————————————

11 hozzászólás a(z) 7 éves lett Gergo777! bejegyzéshez

  1. ugrasz szerint:

    Hogy tudtad vissza tiltani?
    :

  2. Gergo777 szerint:

    2008-ban a Club Penguin csapata nem volt olyan szigorú. Csak írnom kellett nekik egy e-mailt és visszatiltották. Ez ma már nem tehető meg…

  3. ugrasz szerint:

    aha köszi a választ

  4. Balib3 szerint:

    Jó bejegyzés lett. Szívesen olvasok ilyeneket. Látom már régebbi a bejegyzés, de azért boldog szülinapot.🙂

  5. pirospingu szerint:

    Gratulálok! Egyre jobb érzés visszagondolni a régi cpre. Bár az én pingvinem 18-án lesz 7 éves, de téged utolérni nem foglak!

  6. Csipike2 szerint:

    A fenébe, már megint lekéstem!😄 Boldog szülinapot🙂

  7. Balib3 szerint:

    Na jó,kicsit későn kérdezem, de mi volt az a sok csúnya beszéd, hogy végül örökre bannoltak?🙂

    • Gergo777 szerint:

      Ha jól emlékszem az egy játékhiba volt, ahogy beléptem bannoltak örökre. (Nem csak engem)
      Szerintem ez lehet az oka annak, hogy visszabannoltak, nem sűrűn szokták ezt megtenni még 2008-ban sem.

  8. Lewy szerint:

    Ugye idén is lesz “8 éves lett Gergo777” cikk?🙂

Vélemény, hozzászólás?

