Gergo777 örökre bannolva lett!

Sziasztok!

Igen a cím nem hazugság, messze van még április 1-je. Teljesen nyugodtan beléptem ma a pingvinhez Android alkalmazáson, de megláttam, hogy a pingvint örökre bannolták. Nem hittem a szememnek, azt hittem valami gond van az alkalmazással. PC-n is ugyanez fogadott. Ez van. Egyszer mindennek vége. Fogalmam sincs miért bannoltak. Membership kódokat aktiváltam third-party oldalakról. Nem kellett volna?

Talán már itt kellett volna hagyni a játékot 2011-ben. Ki tudja? Egy biztos! Soha sem fogok visszatérni ebbe a *khmm* király játékba. Ne mond már, hogy még tegnap is 3 béta pingvint láttam egyszerre a Town-ban Blizzardon. Még mindig működik az item adder (bármilyen ruha hackelése, ami valaha megjelent), 1 millió coins hack, végtelen membershipet lehetett beaddolni, pingvinek számlázási adatait törték fel jelszavukkal együtt, barátokat lehet hackelni az ő beleegyezésük nélkül, iglut és bútorokat lehet hackelni, 2006-os zenéket lehet betenni nem memberek iglujába, lehet bélyeget hackelni, meg nem jelent pufikat is, át lehet lépni a chat szűrőt és obszcén szavakat lehet írni, stb. Órákig lehet ezt sorolni. 2014 óta ez a játék hackerek tanyája. Elég ránézni erre a videóra:

Most írhatnám, hogy BRÉKING!!!! bannolták a pingvinemet. De tudjátok mit? Nem is érdekel annyira. 2014 a legszarabb év volt a CP-ben. 1 napot nem töltöttem volna el benne ha most kezdtem volna a játékot. Az egyetlen gond ami elszomorít, hogy mégis több mint 8 évet öltem a játékba. Meg pénzt. Az emlékek meg még mindig meg vannak és inkább jobb lett volna úgy itt hagyni ezt a játékot, hogy még xy év múlva be tudjak lépni.

Mi lesz most?

Mint már említettem, nem fogok visszatérni játszani. A blogot sem fogom frissíteni többet. Club Penguin számomra nincs többé. Az elkezdett vélemény bejegyzéseket befejezem azért.

Gergo777_Banned_Forever

Gergo777_Banned Gergo777_Banned2Gergo777_Banned_Forever2

Viszlát Gergo777, viszlát Club Penguin!

 

Üdvözlettel,

Gergő

————————————————————————————————————————

13 hozzászólás a(z) Gergo777 örökre bannolva lett! bejegyzéshez

  1. Balib3 szerint:

    Kár hogy így történt, viszont tényleg igaz, hogy 2014-ben nem sok dolog történt, ami miatt érdemes volt játszani. Én is csak a régi emlékek miatt nem hagytam abba.

    • Gergo777 szerint:

      2 dolog: Prehistoric parti (bár az is egy 2013-as copy) meg a Fair. Meg kell hagyni az kurva jól sikerült.

      Jaa, meg az Android app. Jobb lett volna mondjuk többet élvezni.

  2. Lewy szerint:

    Akik pedig beaddolnak maguknak béta cuccokat, azokkal mi lesz? Ha esetleg valaki jelenti őket a CP-nek akkor nem nagyon érdekli őket a dolog, az ilyen piti “csalásokért” (amiket mára már szinte mindenki használ) meg bannolnak, hát gratulálok nekik. Ez a játék már régóta nem ugyanaz, ami miatt elkezdtem/elkezdtük, én is csak a beleölt pénz, idő és a MyKlubPingvin miatt játszok még vele, egyébként nem érdemelné meg. A support szolgálat szenny, a fejlesztők egyre rosszabbak, a játékélmény már nem a régi.
    Az idei évre kíváncsi vagyok, ha rosszabb lesz, mint a tavalyi (márpedig minden jel arra mutat), akkor erősen elgondolkodom rajta, hogy van-e még értelme ezt folytatni.
    További szép napot!🙂

    • Gergo777 szerint:

      Nem voltam tiszta játékos, én nem mondok ilyet. DE pofátlan, hogy a Blizzard közepén 3 béta pingvin van egyszerre a Townban. A moderátorokat ez nem is érdekli. Ha érdekelné őket, már rég felmentek volna a Sleetre, ami tele van faszfejekkel meg köcsögökkel. Neeem, helyette bannolnak 8 éves hűséges játékosokat a kibaszott semmiért, mert okuk nem volt bannolni engem. 1 év membershipet beaktiváltam egy hetes kódokból, igen. DE kb. a másik 20 ember akit ismerek és addoltak tán még többet is még mindig verik magukat. Nincs nekem ehhez kedvem többet. Ez a játék nemhogy nem olyan mint régen, de már játszhatatlan is. 2 éves csecsemőknek készítenek questet és pint, 2007-ben törölték a koponya hangulatjelet, de mostanában meg ilyen pólókat lehet venni a Gift Shopban, meg kék raszta hajat. Nem telik el egy olyan parti amibe van ötlet, több mint 10 szoba van feldíszítve, nem előző évekből összefosott hányás, nincs új pufi adoptálási lehetőség, vagy új mascot. Ez az időlimites baromság, hogy lépj vissza 39 nap múlva, hogy lásd a mégszarabb contentet? Ennyi erővel belépek az utolsó napon mert akkor tudok mindent használni. Már membershipet is hülyeség venni, hónaponkénti pufit megvenni meg a ruhákat partikkor. Mert más nincs. A CP csapata el van veszve, nem tudják mit kezdjenek az EPF-el, haldoklik már évek óta. Nem tudják eldünteni, hogy most mobilon vagy PC-n domináljanak. Annyi újítást és új fícsört akarnak belebaszni a játékba, hogy belevágták a fejszéjüket és nem marad idő másra -a partikra. Újradizájnolnak mindent -> Partikon kevés szoba. Szervereket eltörlik -> programozók lefoglalása -> bugok tömkelege. Sorolhatnám órákig.

      • PenguinClub szerint:

        Ezt hasonlítani lehet a Római Birodalomhoz:Óriási ,,területe” lett,nem tudnak mit kezdeni velük.Szerintem 1-5 év múlva NEM lesz CP!

    • Gergo777 szerint:

      2011-ben, márciusban itt kellett volna hagyni az egészet a picsába. Azóta szar minden. Új pufi dizájn, új felület ami időigényes és lassú meg töröltek vele animációkat is. Aztán jöttek az új dizájnok amik kurvára illettek ehhez a karikatúrás ötlethez még a legendás Screenhogtól. Ugye a Pet Shop meg a Bean Counters, majd a Dance Lounge is. Azt kell mondjam, hogy a régi CP 2011 márciusáig tartott mind dizájban és hangulatban. Még akkor is ha hoztak hülye döntéseket 2010-ben (új újság dizájn meg bélyeggyűjtemény miatt csomó játék membershiphez kötése) 2010-ben élvezhetőek voltak a partik és jól kidolgozottak.

      Volt 1-2 kiemelkedő ötlet még később, de azokért nem érte volna meg itt maradni.
      Puffle Partin a transzformáció pl. nagyon tetszett, vagy a 2012-es Halloween parti király volt, az Operation Blackout is. Teen Beach Movie Takeover is tetszett meg a 2014-es Fair. Ha így hoznák a színvonalat, akkor nem lenne gond.

      Kétlem, hogy valaha újra játszok, nekem ez ennyi volt. Megkönnyítette a döntésemet a Disney.

  3. Balib3 szerint:

    Ma már nem igazán halad semerre a játék. Max egyre lejjebb. Régebben is hoztak 1-2 hülye döntést, ahogy mondtad, de ennek ellenére haladtak előre. Pl folytatódott az akkor még PSA története a küldetések által, amiket mára már kukáztak. Végül is, csak a történetvezetés legjobb eszköze volt, de nekik az nem kell. Itt az eredménye. Az epf most csak úgy van. A sok takeoverrel is semmibe vették a történetet. Herbert halálcsillagot szerez és a többi… Emellett majdnem minden újításban több a rossz mint a jó. Abban is teljesen egyetértek, hogy a régi dizájnnal nyújtotta a játék az igazi Cp hangulatot. Bár én 2011-ben még elégedett voltam a játékkal, ahonnan a nagy romlás indulását éreztem, az 2012 nyara volt. Ugye onnantól rendszeresen jöttek és jönnek máig a takeoverek, a másik meg, hogy a játék összes eredeti alkotója lelépett. 2013-ról és 2014-ről pedig beszélni is kár. 2012-ben szerintem még menthető volt a helyzet, de csak romlott tovább minden.

  4. kormos1999 szerint:

    Manapság én is egyre ritkábban vagyok Cp-n, nekem is törték már fel a pingvinemet, de annyi szerencsém volt hogy 720 óra tiltást kapott “csak” játék manipulációért, pedig semmi ilyet nem csináltam. Sajnálom, hogy befejezed, de egyet kell, hogy értsek igazad van. A Cp- tényleg nem olyan mint amilyen tényleg még régen volt, olyan 6-7 éve. Múltkor én is elgondolkodtam, hogy befejezem a játékot, de rengeteg nagyon jó emlék fűz hozzá, úgyhogy a “jó emlékeim” erősebbek voltak. Tehát ebben az esetben inkább a szívemre mint az eszemre hallgattam. ÉS tényleg sajnálom ami történt veled, te tényleg egy igazi régi cp-s “vagy-“voltál”, mostmár nekem is a pingvinem ott van a legidősebb magyar pingvinek között ma már közel 8 éves. Téged meg tényleg sajnállak, de teljesen megértem a döntésed🙂
    -Kormi1999

    • PenguinClub szerint:

      Figyi,kormos,tök furcsa,hogy én hülye nevekkel próbáltam belépni a CP-be,és azt írta:You’re banned forever. Aztán a SAJÁT nevemmel léptem be,és nem BANNOLTAK!!! Ez hogy van?!

  5. Balib3 szerint:

    a vélemény bejegyzések mikorra várhatók? Nem siettetlek, csak kíváncsi vagyok.🙂

  6. gSzabia szerint:

    Igaz, én kb. másfél éve Cp-zek, DE a Cp már ez idő alatt is romlott a Cp, egyre több alkalmazást hoznak létre, és inkább ezen dolgoznak, és csak gondolják, előkapják pl.: Elsa-t és rajzolnak neki egy csőrt és új lábakat és kész egy event. Szerintem a Soundstudio és Puffle Wild app helyett egy jó operationt.

Vélemény, hozzászólás?

