Ninják és a pingvinek

Rsnail szavai (A Club Penguin megalkotója, alapítója, legfőbb tervezője, 2000. július 30. – 2010. október)

—————————————————————————————————————

Mindig is elragadtattak a ninják. Gyerekként képes voltam hosszú órákon keresztül ninjákat rajzolni illetve olvasni a kedvenc képregényemet, a GIJOE-t.

A ninja pingvin először a Penguin Chat 3-ban (megj.: A Club Penguin elődje) jelent meg 2005 elején. Ha ninjává akartál válni, rá kellett kattintanod az “n” betűre a “pingvin” szóban. A titkos ninja pingvin már akkoriban is nagy népszerűségnek örvendett.


Az eredeti ninja pingvin a Penguin Chat 3-ból

Ninják történe a Club Penguin-ben

Mindig is úgy terveztem, hogy a ninják előbb jelenjenek meg a játékban, mint a háziállatok, kalózok illetve titkos ügynökök. Az eredeti terv az volt, hogy a Dojo-t a Plaza-ba tegyem, de a gond az volt, hogy a Pet Shop és a Pizzázó még nem készült el, így végül a Dojo-t elrejtettem a szigeten épp úgy, mint az Ice Berg-et. A Dojo és később a Card-Jitsu a hegyekben lelt új otthont. Amikor a Club Penguin elérhetővé vált mindenki számára 2005. október 24-én, a Dojo és a ninja felszerelés (még a kard is) készen állt arra, hogy megjelenjen. De közben történt valami…

A játékosok háziállatokat akartak a pingvineknek!

Az eredeti Plaza, középen a Dojo-val (Nagyobb méretért kattints a képre!)


Az eredeti Dojo-t a Mátrix inspirálta (Nagyobb méretért kattints a képre!)

Azon nyomban abbahagytam a munkát a ninjákkal és elkezdtem dolgozni a pufikon. Eleinte fel sem fogtam, hogy mennyire népszerűek lesznek a pufik még évek múlva is, amikor újra elkezdtem dolgozni a ninjákkal. Az új Plaza a Pet Shop-al és a pufikkal 2006. márciusában nyílt meg.

Az eredeti animáció tervek a ninjáknak a Club Penguin-ben. A játékot ez a film inspirálta: kattints ide.

A Card-Jitsu megszületése

Több éve bele akartam tenni egy amolyan kő, papír, olló játékot a Club Penguin-be. A játék eredetileg Rockhopper hajóján játszódott volna kardokkal, melyet a Monkey Island játék inspirálta. Végül úgy döntöttünk, hogy ejtjük ezt az ötletet.

2008 elején a csapat szeretett volna létrehozni egy gyűjthető kártyajátékot.  Disney lehetőséget adott arra, hogy találkozzunk a WizKids Games tervezőcsapatával. Már az első találkozás megihletett. Miután hazaértem, elkezdtem tervezni a Card Jitsu-t. Többet akartam, mint egy gyűjthető kártyajáték. Egy olyan kártyajátékot akartam, ami működhet egy virtuális világban. Ekkor született meg a Card Jitsu. 2008. november 17-én jelent meg a játék, és azonnal a Club Penguin legnépszerűbb játékává vált több millió játékossal minden egyes nap.

Ninja pingvin demo

Itt találod az eredeti Penguin Chat ninjákat, jó szórakozást hozzá!

Szerző: Rsnail
Fordító és átfogalmazó: Gergo777

————————————————————————————————————————

2 hozzászólás a(z) Ninják és a pingvinek bejegyzéshez

  1. Marcellm szerint:

    Örülök, hogy lefordítottad. Ha megengeded, majd a következő bejegyzésemben megemlítem és belinkelem.🙂

Vélemény, hozzászólás?

